Provide Solutions, Not Services!

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/7 (e-mail)

Optimizare SEO este procesul de îmbunătățire a volumului sau a calității traficului unui site web prin intermediul motoarelor de căutare. Cu cât un site este mai bine pozitionat în paginile de rezultate a motoarelor de căutare, cu atât acesta va avea mai mulți vizitatori. SEO poate avea ca țintă diferite tipuri de căutări : căutare de imagini, căutare locală, căutare video, cărți, discuții, bloguri, știri, hărti.

Poți fi începător în ceea ce înseamna optimizare SEO și ești interesat de a-ți maximiza traficul pe site sau să mărești poziția site-ului în căutări, sau poate că știi exact ce înseamna SEO iar afacerea ta necesită o strategie de abordare profesională, concentrându-se pe a-ți face afacerea cât mai cunoscută, o relevanță ridicată în căutări și o rată de conversie cât mai mare. Oricare ar fi motivul vizitei tale noi îți punem pe masă toată experiența necesară pentru a-ți satisface toate nevoile afacerii în tot ceea ce înseamnă Search Engine Marketing. Echipa noastra te va ajuta în a-ți face site-ul cât mai relevant atât pentru motoarele de căutare (google, yahoo, bing, etc.) cât și pentru utilizatori.

 

Optimizare SEO On-Page

SEO On Page este dedicat optimizării atât conținutului cât și a codului din site-ul web pentru a favoriza vizibilitatea acestuia în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista generată de motoarele de căutare.
 
Analizarea textului și stabilirea cuvintelor cheie – Editarea unui conținut cât mai relevant pentru utilizator și inserarea cuvintelor cheie, stabilite în funcție de domeniul de activitate, după care dorim să se facă indexarea în motoarele de căutare.
 
Optimizarea media (imagini si video) – Pentru o încărcare rapidă a paginilor web, imaginile trebuie să fie postprocesate special pentru web ținând cont de spectul de culoare RBG și rezoluție, și redenumite în functie de cuvintele cheie.
 
Optimizarea link-urilor – Autoritatea link-urilor este direct proportională cu vechimea lor și redirectul link-urilor vechi către cele noi este obligatoriu.
 
Design SEO friendly – Crearea unui design bine optimizat și prietenos care să captiveze utilizatorii și să-i țină cât mai mult pe site urmând să-i facă să revină.
 
Optimizarea codului – Adăugarea meta tag-urilor și folosirea strategică a tag-urilor Heading (H1,H2, H3, H4, H5, H6), scrierea stilurilor în fișiere specifice, relizarea unei singure intrări în site, implementarea uneltelor Google Webmaster Tools și Google Analythics, crearea fav.ico, robots.txt, sitemap.xml si sitemap .html.
 
Reputatia serverului – Alegerea unui host web este una dintre cele mai importante etape pentru dezvoltarea unui site web. În funcție de locația geografică, clasa IP și performanța acestuia site-ul poate fi favorizat sau defavorizat.

 

Optimizare SEO Off-Page si Reframing

În ceea ce priveste SEO Off Page se pot face o serie de acțiuni în afara site-ului pentru îmbunătățirea poziției în motoarele de căutare. Este o activitate amplă, în continuă desfășurare care poate aduce foarte mult trafic organic. Are ca scop obținerea de referințe de pe site-uri cu page rank ridicat către site-ul optimizat.
Procesul de optimizare off page este unul de durată deoarece indexarea site-ului în motoarele de căutare se realizează în timp, concurența, la randul ei, dezvoltând campanii de optmizare, iar timpul necesar realizării este direct proporțional cu popularitatea cuvintelor cheie.

TOHELP SOLUTION