Provide Solutions, Not Services!

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/7 (e-mail)

Nu există două strategii de optimizare seo identice, dar fiecare campanie seo pe care echipa noastră o creează, include următoarele etape:

 

Audit/Analiza

Initial set-up

SEO On-page

Strategie Continut

Linkbuilding

Rapoarte

 


 

1. Audit/Analiză

Începutul unei strategii SEO

Studierea și Analiza sunt bazele în orice strategie de optimizare seo de succes.

Echipa noastră analizează proiectul dumneavoastră înainte de a pune bazele unei strategii.
Optimizarea SEO implică o strategie de durată care își poate atinge scopul doar după întelegerea exactă a afacerii dumneavoastră.

Căutam cele mai bune cuvinte cheie și identificăm potențialii vizitatori ai afacerii dumneavoastră, folosind diferite instrumente, precum Google Analytics, Adwords și alte instrumente speciale, pentru a putea întelege exact, ce se caută, cum se caută și mai ales ce strategie ne oferă cele mai bune rezultate.

În același timp, studiem concurența, site-urile pozitionate cel mai bine, identificăm strategiile seo utilizate, pentru a putea crea o strategie SEO prin care potențialii clienți ajung mai intâi pe site-ul dumneavoastră.

2. Setări inițiale

Aplicații pentru monitorizarea site-ului

Utilizam câteva aplicații pentru a ne asigura că ne atingem obiectivele.

Ne asigurăm că nu sunt probleme de bază cu site-ul dumneavoastra. Prin utilizarea Google Webmaster Tools, putem verifica dacă site-ul dumneavoastră are probleme de indexare, pagini 404, mesaje cu probleme importante, etc. și rezolvăm eventualele probleme.

În același timp instalăm diverse aplicații ce ne permit să administrăm strategia seo prin obținerea de date zilnice despre evoluția campaniei SEO.

Dacă afacerea dumneavoastră este și una locală, ne asigurăm că aceasta este adaugată corespunzator în Google Places, pentru a generea un trafic de calitate în cel mai scurt timp.

 
 
 
 

3. Modificări On-page

Avem nevoie de un site creat corect

Conținutul site-ului trebuie să fie convingător pentru vizitatori cât și pentru motoarele de căutare.

Echipa noastră analizează conținutul site-ului și propune modificări de structură, conținut și programare web. Ne asigurăm că site-ul are o structură corectă, un cod valid și pagini speciale ce oferă informații clare despre serviciile și/sau produsele oferite. De cele mai multe ori, suntem obligați să reorganizăm structura existentă, să adăugăm conținut nou sau să modificăm conținutul existent.

Este foarte important să aveți un conținut de calitate, ce oferă toate informațiile pe care un vizitator le caută folosind motorul de căutare.

4. Strategie Conținut

Trafic de calitate

În SEO nu există strategii pe termen scurt. O strategie SEO de succes include obligatoriu o strategie pentru conținut, care generează un trafic de calitate, conversii și are un impact pe termen lung, indiferent de modificarile de algoritm ale motoarelor de căutare.

Imediat ce site-ul este optimizat on-page, este important să oferim conținut nou (fresh), de calitate, pe care vizitatorii site-ului îl consideră foarte util. Acest lucru împlică crearea conținutului împreună cu o echipă cu experiență.

Conținutul vă oferă conversii, atrage link-uri și păstrează vizitatorii pe site. Pe termen lung aveți nevoie de un site de calitate, iar conținutul de calitate este esențial.

 
 

5. Link Building

Autoritate și Expunere

Pe lângă conținut și optimizarea site-ului, motoarele de căutare țin cont și de elementele off-page în algoritm.

Strategia de Link Building este cea mai importantă parte într-o campanie de optimziare SEO. O campanie de Link Building creată de persoane fără o experiență îndelungată în SEO, atrage în cel mai scurt timp penalizări din partea Google.

Atragerea link-urilor către site-ul dumneavoastră trebuie făcută natural pe baza unei strategii pe termen lung. Indiferent de tipul de link-uri, acestea trebuiesc analizate permanent, eliminate după caz, sau atrase prin diverse metode de promovare.

6. Rapoarte

Rezultate dovedite

Analiza traficului și a pozițiilor sunt raportări lunare. Aveți astfel o imagine clară despre performanța strategiei de optimizare SEO cât și a traficului.

Aceste date sunt foarte utile pentru client cât și pentru echipa noastră, deoarece ne permit să observăm exact orice problemă apărută pe parcurs. Împreună cu datele clare despre traficul organic și pozițiile în rezultatele Google, putem crea strategii noi de conținut sau link-building, pe baza analizei datelor curente.

TOHELP SOLUTION