Provide Solutions, Not Services!

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/7 (e-mail)

În cele ce urmează veți găsi detalii despre penalizarile Google: ce trebuie să faceți și să nu faceți și cum vă dați seama dacă site-ul dumneavoastră a fost penalizat: Atunci când deținem un site web este important să ne îngrijoram și de penalizările pe care putem să le primim atunci când facem anumite lucruri care credem că sunt bune pentru SEO.

De exemplu, tehnicile care erau bune acum câțiva ani pentru SEO, acum pot fi printre primele motive de penalizare.

 

Algoritmul Panda

Lansat in 2011, penalizează site-urile ce au un conținut de slabă calitate și se axeaza pe acele site-uri care au generat conținut doar pentru motoarele de căutare sau au generat conținut automat din alte surse.

 

Algoritmul Penguin

Se axează pe trucurile de manipulare pentru motoarele de căutare (backlink-uri artificiale). Google Penguin și-a anunțat primul update pe data de 24 aprilie, 2012. Există două tipuri de penalizări: penalizări manuale si penalizări algoritmice.

Penalizările manuale

Sunt cele mai periculoase deoarece înseamna că, în urma unui raport spam, Google a hotărât că website-ul tău reprezintă un risc. Dacă ești sigur că informațiile site-ului tău nu sunt dăunătoare și că ai un conținut de calitate în ceea ce privește utilizatorul și nu motorul de căutare, atunci poți face o cerere pentru a ți se reanaliza website-ul. Cum ne dăm seama că am fost penalizați în acest fel? Putem verifica dacă Page Rank-ul site-ului nostru a fost afectat, folosinf PR Checker.

 

Penalizările algoritmice

În general, nu îți afectează Page Rank-ul, dar se va observa o scădere a rezultatelor în motorul de căutare Google. Cu toate acestea, poți reveni destul de usor în poziția inițială, mai ales că aceste penalizări algoritmice sunt, de cele mai multe ori, anuntate oficial pentru ca tu să poți fi atent la acele detalii în mod special.

După ce Google ne-a penalizat site-ul, fie că este vorba de o penalizare manuală sau de o penalizare algoritmică, vom munci mai mult pentru a ne repozitiona site-ul și pentru a-l aduce din nou pe primele pagini. Ce trebuie să evitați să faceti pentru a nu fi penalizat de către Google?

 

Evitați să:

  • Faceți schimburi exagerate de link-uri
  • Puneți text ascuns pe pagină
  • Copiați conținutul de pe alte pagini
  • Puneți cuvintele cheie de foarte multe ori pe pagină pentru îmbunătățirea SEO

 

Cum ne putem da seama dacă am fost “loviți de o astfel de penalizare”?

Vom cauta răspunsul în Google Analytics, asta dacă nu am primit deja un mesaj de la Google în legatură cu acest lucru.
Vom analiza în Google Analytics dacă traficul nostru a scăzut și vom compara datele.
O alta metodă este de a căuta în Google cuvântul nostru cheie urmat de site, ca în exemplul următor: servicii web design site:tohelpsolution.ro. Dacă nu există rezultate cu structura de cuvinte cheie pe care știți că ați indexat-o deja, înseamnă că site-ul a fost penalizat de către Google.
Nu trebuie să îți faci griji, chiar și cei mai buni sunt penalizați de către algoritmii Google.

TOHELP SOLUTION