Innovation in Every Step

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/24h (e-mail)

Un site de calitate se bazează pe două ingrediente de succes – primul ar fi o idee bună de afacere și motivația ta, iar al doilea ar fi totalitatea procedurilor de optimizare, care te vor ajuta să mărești vizibilitatea online, randamentul și numărul de vizitatori. Oferi ceva de valoare?

Încearcă SEO și îi vei ajuta pe utilizatori să afle mai repede despre tine.

SEO este arta optimizării unui website, prin îmbunătățirea caracteristicilor interne și externe, cu scopul de a crește traficul pe care website-ul îl primește de la diferite motoare de căutare. Optimizarea SEO necesită distribuirea atenției către atâtea elemente unice încât și-a dezvoltat propria industrie cu proprii specialiști.

Configurare instrumente

Înainte de a iniția orice efort de optimizare pentru un site este nevoie de configurarea unor instrumente care includ atât sisteme de monitorizare al traficului unui website, cât și capacitatea de a detecta erorile lui.

 

On-Page SEO – Conținut Website

Întreg conținutul site-ului trebuie optimizat în funcție de principiile SEO. Domeniul trebuie să fie unul reprezentativ, iar titlurile paginilor trebuie să conțină cuvintele cheie. Însă conținutul nu va fi adaptat doar pentru Google. Vizitatorul trebuie să fie determinat să partajeze cu prietenii pagina, informația pe care deja o are.

 

Construirea de link-uri puternice
Off-Page SEO

Backlink-urile și referințele pe care le adunăm de pe alte site-uri demonstrează cu adevărat că pagina este importantă. Dacă un site mare și relevant sau alte zeci de site-uri mai puțin imortante din nișă, au backlink către tine, rezultă că site-ul este apreciat și de terți.

Optimizarea On-Page a site-ului
“ca la carte”

Primul pas este stabilirea acelor cuvinte sau expresii cheie după care se vor face cele mai multe căutări care vizează domeniul abordat de site-ul în cauză, urmează optimizarea paginilor site-ului, incluzând cuvintele cheie rezultate.

 

Campanie link building

Spammerii construiau, în trecut, linkuri mai puțin relevante, pe care algoritmii Google actuali le depreciază. Linkurile pe care le creăm trebuie să fie de calitate, fie prin canalele proprii, fie prin linkuri plasate într-un mod cât mai natural pe site-uri relevante pentru nisa în cauză.

Video animații

Mai mult de jumătate din utilizatorii de internet folosesc materialele video atunci când iau decizia de cumpărare. De aceea, materialele video transmit un mesaj promotional mai bine și mai rapid decât orice altă formă de conținut.

 

Monitorizare SEO

O campanie SEO trebuie să continue doar în masura în care este eficientă, iar aceasta eficiență se poate percepe doar în condițiile unei monitorizări corecte. Măsurarea corectă și constantă a rezultatelor obținute este esențială, pentru a putea direcționa cele mai multe resurse către canalele cele mai profitabile.

Raportare și comunicare strânsă

Rapoarte lunare cu situația cuvintelor cheie. Rapoarte lunare cu situația și performanța traficului. Rapoarte lunare cu performanța site-ului. PR, încurajarea comunicării strânse între noi. Atribuirea unui Project Manager pentru proiectul tău. Analiză și research a situației per ansamblu și eventuale noi propuneri strategice.

TOHELP SOLUTION

Formular de contact





(*) Câmpuri obligatorii