Departamentul tău de Servicii IT !

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/24h (e-mail)

Analiză, evaluare IT

Colaboram strans cu clientii nostri pentru a analiza si identifica obiectivele specifice ale departamentelor de IT ale organizatiei lor, la nivel de procese de business precum si din punct de vedere al tehnologiilor. Implicarea persoanelor cheie din organizatia clientului ne permite sa efectuam o analiza detaliata asupra mediului IT existent, generand un raport complet asupra situatiei actuale.
Prin folosirea metodelor si uneltelor specifice de analiza identificam problemele actuale precum si cele care pot apare in viitorul apropiat si generam scenariile corespunzatoare solutiilor posibile pentru inlaturarea acestora.
Analiza cuprinde toate componentele care fac parte din mediul IT al clientului si anume:

  • Infrastructura retelei
  • Echipamentele de tip server din compunerea datacenterului
  • Aria de stocare si backup
  • Nivelul aplicatie

 

Proiectare solutii

Odata ce am identificat impreuna cu clientul cerintele specifice ale proiectului si am ales de comun acord cea mai convenabila solutie dintre cele prezentate in scenariile posibile, furnizam designul concret al acesteia. In acest proces folosim expertiza noastra de integrator de solutii, apeland la competentele pe care le avem in domeniul tehnologiilor specifice precum si a proiectelor, de integrare armonioasa a acestora.
In calitatea noastra de organizatie dedicata indeplinirii nevoilor clientilor, ne concentram atentia pe aspectele legate de alinierea tehnologiilor propuse la procesele de business ale acestora, cu scopul final de a maximiza beneficiile legate de cresterea eficientei, cresterea productivitatii individuale si reducerea costului total de utilizare. Toate acestea pentru ca intelegem nevoia finala a clientului, si anume aceea ca prin procesul de transformare al departamentului IT propriu acesta sa obtina un avantaj competitiv pe piata in care actioneaza.
 

Implementare

Odata ce designul solutiei a fost confirmat si agreat impreuna cu clientul, definim cele mai potrivite si pragmatice cai de implementare ale acesteia, astfel incat sa oferim clientului siguranta completa asupra finalizarii cu succes a proiectului.
Avand avantajul resurselor umane certificate si calificate de-a lungul intregului spectru al produselor si solutiilor IT, a experientei parcurgerii cu succes a tuturor etapelor de implementare in numeroasele implementari anterioare si prin folosirea metodelor standardizate international de management, oferim clientului nostru siguranta livrarii proiectului in termenul si bugetul stabilit.
Zonele de expertiza specifice folosite:

  • Project Management
  • Service Delivery
  • Technology Deployment
  • Consolidation
  • Migration

 

Suport (mentenanta proactiva, reactiva, SLA, SLC)

Experienta noastra de peste 23 de ani precum si parteneriatele de succes cu leaderii de piata in domeniul tehnologiilor IT din portofoliul nostru, ne recomanda ca prima optiune pentru clientii care doresc sa inlature problemele si provocarile implicate de managementul simultan a mai multor contracte de suport, de lipsa personalului propriu specializat pe anumite tehnologii/produse, de incarcarea departamentului IT cu sarcini suplimentare.
Oferim clientilor nostri intreaga gama a solutiilor de suport, de la servicii de tip help-desk pana la asigurarea on site pe o baza permanenta de personal calificat, si de la interventii punctuale on demand pana la externalizare completa si integrala a suportului pentru intreaga infrastructura IT.
 

Managed services

O mare provocare pentru clientii nostri o reprezinta gasirea raspunsului corect la intrebarea: Cum pot beneficia de servicii de suport profesional 24/7, intr-un mod cost-effective si care totodata sa asigure cea mai buna experienta utilizatorilor interni? Aceasta in conditiile in care resursele interne sunt incarcate cu proiectele organizatiei.
Raspunsul la aceasta intrebare este oferit de catre noi. Suntem capabili sa oferim portofoliul complet de managed services, de la administrarea infrastructurii si aplicatiilor pana la serviciile de reporting sau suport.
Toate acestea in diferite modele de mix/blend a serviciilor oferite, pentru ca suntem constienti de nevoia clientilor de a beneficia de mai mult decat de o simpla reducere a costurilor de operare, si anume aceea de a avea un partener tehnologic de incredere pe termen lung, care sa garanteze excelenta in livrarea serviciilor.

TOHELP SOLUTION

Formular de contact





(*) Câmpuri obligatorii