Departamentul tău de Servicii IT !

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/24h (e-mail)

În condițiile dezvoltării companiei, problemele tehnice se întensifica și tind să devină tot mai complexe. De cele mai multe ori, utilizatorii nu știu cum sș gestioneze eficient toate aceste probleme și pierd mult timp încercând să găsească soluții la aspecte ce nu țin de competența lor. Serviciile helpdesk reprezintă un instrument esențial pentru compania dumneavoastră pentru a elimina toate aceste probleme care pot afecta productivitatea.

Oferim servicii helpdesk pentru toate activitățile de birou: instalări software, configurări de echipamente, setări email. Pentru a beneficia de servicii helpdesk sub forma unei oferte personalizate, vă rugăm să luați legătura cu un consultant TOHELP SOLUTION.

 

AVANTAJELE HELPDESK

  • Monitorizarea strictă a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA);
  • Asistență online și servicii de intervenție (restaurarea serviciului în caz de urgență, asistență și indrumare tehnică, asistență operațională,  documentație tehnică);
  • Punct de contact unic;
  • Interacțiune în timp real;
  • Baza de cunostințe;
  • Flexibilitate și adaptabilitate la nevoile clienților.

 

STRUCTURA SERVICIILOR HELPDESK

Helpdesk Telefonic are ca scop identificarea situației sesizate și reprezintă o primă încercare de soluționare a problemei de la distanță prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informațiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborând cu noi, veți primi sfaturi și îndrumări de la o întreagă echipă, special instruită în acest sens, care beneficiază de o vastă experiență în helpdesk telefonic.

Helpdesk Remote presupune conectarea la stațiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanță în scopul remedierii problemelor semnalate. Similară prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa în timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situației sesizate, putând acumula cunoștințe pentru o eventuală situație de același fel care poate apărea la un moment ulterior. Această conectare se realizează utilizând o conexiune, de tip VPN, securizată complet. Costurile instalării unui astfel de software pe statiile dumneavoastră sunt suportate de noi.

Helpdesk Onsite presupune deplasarea specialiștilor noștri la sediul dumneavoastră în scopul rezolvării sesizării. În acest caz aceasta se realizează conform unui SLA (service level agreement) într-un termen maxim stabilit de comun acord în funcție de tipul sesizării.

 

CUM FUNCTIONEAZĂ?

În momentul în care un utilizator întampină o problemă, acesta va raporta problema unui operator helpdesk. Prin intermediul software-ului nostru de monitorizare a incidentelor, operatorul va aloca solicitării dumneavoastră un număr de ordine. Din acest moment, problema va fi preluată de către departamentul nostru helpdesk și va fi soluționată în cel mai scurt timp. În tot acest timp, utilizatorul își poate relua activitatea, dacă aceasta nu a fost compromisă de apariția incidentului, sau se poate ocupa de alte activități. În acelasi timp, poate să verifice în orice moment stadiul de rezolvare a solicitării helpdesk prin intermediul software-ului nostru de monitorizare.

TOHELP SOLUTION a dezvoltat serviciul helpdesk sub forma unui sistem profesional de înaltă performanță. Practic, fiecare sesizare este înregistrată într-un sistem IT de “ticketing” care asigură:

  • Documentarea completă a întregului proces de suport tehnic prin interfață;
  • Urmărirea în detaliu a situațiilor sesizate de utilizatori;
  • De rapoarte despre performanța serviciului.

Operatorii noștri au experiența necesară pentru a identifica rapid cauza problemelor care afectează echipamentele hardware/software folosite de dumneavoastră. Centrul noastru de suport preia zilnic sute de apeluri și se adaptează perfect cerințelor dumneavoastră.

TOHELP SOLUTION

Formular de contact





(*) Câmpuri obligatorii