Innovation in Every Step

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/24h (e-mail)

Departament / angajat IT intern versus Outsourcing (externalizare) servicii IT

O scurtă analiză comparativă pentru o firmă cu o infrastructură de 15-25 calculatoare legate într-o rețea cu sau fără server de domeniu (Active Directory), servicii de acces internet, e-mail, 1-2 servere, între angajarea unei persoane dedicate IT-ului în cadrul firmei dumneavoastră și serviciile oferite de către TOHELP SOLUTION:
 

Criteriu decizional IT intern (1 angajat, 8 ore/zi) Serviciile de externalizare (outsourcing) TOHELP SOLUTION
Disponibilitate 8-9 ore/zi în funcție de programul firmei. Perioade de indisponibilitate, concediu de odihnă, etc. 9 ore/zi; 9.00 – 18.00. Disponibilitate continuă (24/24h)
Costul serviciului Salariu + taxe + costuri regie + costuri de recrutare = minim 1000 EURO/lună < 500 EURO
Viteza de reacție În general imediată, pentru problemele uzuale dar secvențială. Zile sau săptămâni în cazul concediilor, zilelor libere, etc. Imediată pentru peste 90% din cazuri (remote sau telefonic). 2-3 ore pentru cazurile unde deplasarea la fața locului este obligatorie (sub 10% din cazuri). Posibilitate garantare SLA – timp de intervenție garantat
Expertiză tehnică = viteză și eficiență în rezolvarea problemelor Cunostințe tehnice și experiență limitate la 1 persoană. Datorită domeniului extrem de vast este practic imposibil acoperirea tuturor nevoilor IT. Cunoștințe virtual nelimitate prin multiplii angajați și consultanți; experiență acumulată (peste 12 de ani cumulativ)
Achiziții IT Cunoștințe și expertiză limitate la experiența personală Acces la informații, prețuri preferențiale și o rețea vastă de furnizori (de soluții și echipamente)
Securitatea informației Cunoștințe și expertiză limitate la experiența personală Cunostințe vaste și expertiză în implementarea de soluții și politici de securitate
Hosting e-mail și site WEB Externalizare la un terț – costuri suplimentare, răspundere limitată Asigurat la standarde profesionale; fără costuri suplimentare (Inclus în contractul de servicii Externalizare IT)
Administrare și creare pagini/site WEB Externalizare la un terț – costuri suplimentare, răspundere limitată Pentru un site simplu de prezentare fără costuri suplimentare (Inclus în contractul de servicii Externalizare IT)
Filtrare conținut e-mail, Antispam și Antivirus Expertiză limitată; costuri suplimentare pentru achiziționarea soluțiilor Expertiză în implementarea și administrarea soluțiilor; fără costuri suplimentare (Incluse în contractul de servicii)
Mobilitate și conectivitate Cunostințe și expertiză limitate la experiența personală Soluții complete de conectivitate și interoperabilitate de tip VPN, soluții de acces mobil la resursele interne

TOHELP SOLUTION

Formular de contact





(*) Câmpuri obligatorii