Se adresează companiilor mici, care au nevoie de consultanță IT, asistență sau suport IT doar ocazional. Este un abonament profitabil pentru clienții noștri, deoarece asigură suportul IT necesar funcționării optime a rețelei și echipamentelor utilizându-se orele de suport incluse, nefiind limitări la numărul de deplasări sau intervenții.
CE VĂ ADUCE ACEST ABONAMENT?
- suport telefonic: în limita orelor incluse în abonament
timp maxim de răspuns (telefonic): 1 h - intervenții Remote Desktop: în limita orelor incluse în abonament
timp maxim de răspuns (conectare remote): 2 h - intervenții fizice, la sediul clientului: în limita orelor incluse în abonament
timp maxim de intervenție la sediul clientului: 4 h - durata maximă a unei intervenții fizice: în limita orelor incluse în abonament
SERVICII IT INCLUSE ÎN ABONAMENT
- număr de ore de suport incluse în abonament
- administrare echipamente și rețea internă
- administrare echipamente periferice
- consultanță achiziție echipamente și licente
- timp de răspuns garantat contractual de 4 ore pentru intervențiile la sediul clientului