Innovation in Every Step

Comercial: Luni-Vineri 09:00 - 18:00     031 420 22 70     Tehnic: 24/24h (e-mail)

Îți oferim siguranță și transparență atunci când vine vorba despre dezvoltarea afacerii dumneavoastră cu ajutorul sistemului informatic. Vedeți mai jos cum acoperim toate nevoile dumneavoastră IT la un preț fix lunar și cu timp de răspuns garantat.

 

SERVICII INCLUSE

Suport tehnic pentru utilizatori
  • Rezolvăm orice problemă IT pe care o au angajații dumneavoastră. Răspundem la orice solicitare în mai putin de 10 minute. Intervenții nelimitate.

 

Monitorizare proactivă 24/7
  • Monitorizăm toate sistemele dumneavoastră și primim alerte înainte ca simptomele să apară.

 

Raport lunar
  • Raport lunar despre activitatea IT și cerințe, inventar software și hardware, achiziții și recomandări.

 

Administrare parc informatic
  • Calculatoare, laptopuri, telefoane, imprimante, echipamente de rețea, soluții software și servere. Le administrăm complet pe toate.
Sistem de gestiune al solicitărilor
  • Sistemul de ticketing – stâlpul de rezistență al activității noastre, oferă gestiune și transparență totală.

 

Audit anual
  • Este foarte important ca toată activitatea noastră, parolele de acces cât și orice schimbare în topologia rețelei să fie foarte bine documentate.

 

Mentenanță proactivă lunară
  • Vizită lunară de mentenanță pentru optimizare și verificări prin care prevenim incidente.

 

Consultanță IT
  • Ai o întrebare? Dorești un buget estimativ pentru anul următor? Pentru asta vă oferim consultanță gratuit!

 

Suport tehnic pentru utilizatori

Prin externalizare IT practic noi rezolvăm orice problemă IT pe care o au angajatii tăi. Fie că este vorba de un e-mail care nu a fost primit, un document word care nu se poate deschide, sau o întrebare legata de excel, echipa TS oferă suport tehnic nelimitat atât de la distanță cât și în locație pentru toți angajații dumneavoastră. Răspundem la orice incident în mai puțin de 10 minute.

 

Știm că activitatea dumneavoastră nu se termină la ora 18:00 și de aceea oferim suport tehnic 24/7 inclusiv în sărbătorile legale pentru probleme critice. Unul dintre lucrurile cu care ne mândrim este satisfacția utilizatorilor pe care îi ajutăm zilnic în activitatea lor. De altfel este chiar unul din lucrurile esențiale pe care le urmărim la TS.

 

Administrarea parc informatic

Calculatoare, laptopuri, telefoane, imprimante, echipamente de rețea, soluții software și servere. Le administrăm complet pe toate și oferim serviciile necesare astfel încât tu să nu ai nici o grijă. Cu intervenții atât de la distanță cât și în locație, nelimitat. Având în vedere că tarifăm o sumă lunară fixă per echipament, este atât în interesul nostru cât și al tău, ca noi sa ne facem treaba cât mai bine și tu să nu ai probleme.

 

Mentenanță proactivă lunară

În fiecare lună, fie că au fost probleme sau nu, echipa TOHELP vine la sediul tău și verifică setările pe toate calculatoarele și că sunt optimizate pentru a funcționa cât mai repede? Știm că atât tu cât și restul clienților TOHELP au anumite setări preferențiale legate de activitatea pe care o desfăsori, astfel avem proceduri de mentenanță diferite pentru fiecare client. Printre lucrurile pe care le verificăm sunt setarile legate de securitate, back-up, funcționalitate sau update.

TOHELP SOLUTION

Formular de contact





(*) Câmpuri obligatorii